.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارت‌هاي ملي تا چه زمانی اعتبار دارند؟

رييس سازمان ثبت احوال کشور با بيان اين که تا کنون 60 هزار جلد شناسنامه جديد در کشور صادر شده است، گفت: کار صدور شناسنامه‌هاي جديد در بسياري از شهرستان‌ها آغاز شده و تا پايان امسال سامانه صدور شناسنامه جديد در شهرهاي باقي مانده نيز راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش ایسنا دکتر محمد ناظمي‌اردکاني اولويت صدور شناسنامه جديد را متولدين سال 89 و افراد فاقد شناسنامه عنوان و اظهار كرد: مردم نبايد در اين زمينه زياد عجله کنند، چرا که با فراخوان انجام شده، تعويض شناسنامه‌هاي قديم در يک فرصت زماني دو تا سه ساله انجام مي‌شود.

وي گفت: بر اساس آخرين ارزيابي‌هاي انجام شده جمعيت کشور هم‌اکنون از مرز 73 ميليون نفر گذشته است.

ناظمي اردكاني افزود: از اين تعداد بالغ بر50 ميليون نفر در شهرها و مابقي در روستاها ساکن هستند.

رييس سازمان ثبت احوال كشور گفت: هرچند در رشد جمعيت با يک حرکت آرام و خزنده مواجه هستيم، اما پيش‌بيني مي‌شود با توجه به شرايط مطلوب در اقتصاد زاد و ولد در کشور ظرف چند سال آينده به حد نرمال و طبيعي برسد.

ناظمي‌اردکاني جايگزيني کارت هوشمند را نيز به جاي کارت ملي يادآور شد و افزود: تا پنج سال آينده تمام ملت ايران از کارت هوشمند ملي استفاه مي‌کنند.

وي يادآور شد: تا پايان سال 90 تمامي کارت‌هاي ملي اعم از شهري و روستايي داراي اعتبار است و مردم در مراکز مختلف مي‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون وزير کشور مزيت کارت هوشمند را تجميع تمام اطلاعات و مشخصات فردي در قالب اين سامانه الکترونيکي اعلام کرد و مکانيزه کردن تمام خدمات سجلي، افزايش دفاتر پيشخوان دولت، صدور شناسنامه‌ها و کارت‌هاي ملي جديد هوشمند و راه‌اندازي سامانه الکترونيکي اسناد سجلي را از برنامه‌هاي اولويت‌دار اين سازمان عنوان کرد.

معاون وزير کشور گفت: اميدواريم در سال‌هاي آينده بتوانيم با توسعه اين خدمات رضايت مردم را کسب کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.991 seconds.